- كيف يمكنني تجربة الموزابوك؟
- ما هي رخصة الموزابوك التي يجب علي شراؤها؟
- أين يمكنني إدخال رمز ترخيص الموزابوك الذي اشتريته؟
- لماذا يجب علي إنشاء إسم مستخدم محلي و حساب موزاويب في الموزابوك؟
- هل أنا بحاجة لموزاويب أو موزابوك؟
- كيف يمكنني شراء موزابوك؟
- كيف يمكنني تفعيل منشوري الرقمي؟
- هل يمكن للعديد من الناس استخدام نسخة الموزابوك ذاتها؟
- تغيير القرص الصلب الخاص بك أو جهاز الكمبيوتر الخاص بك. إعادة تثبيت الموزابوك، إدخال رمز ترخيص جديد
- متطلبات النظام
- هل يمكنني استخدام موزابوك على جهاز كمبيوتر أبل ماك أوس؟
- كيف يمكنني نقل ترخيص الموزابوك إلى جهاز كمبيوتر آخر؟
- كيف يمكنني إرسال ملاحظات و تقارير الأخطاء في موزابوك؟
- كيف يمكنني تنزيل الإصدار غير المتصل بالإنترنت من كتبي المدرسية في الموزابوك؟
- تراخيص مستخدم أو حزمة واحدة؟
- كيف يمكنني تحميل النسخة الأوفلاين من المشاهد الثلاثية الأبعاد في الموزابوك؟
- هل يمكن مشاركة المحتوى التعليمي الموجود على الموزاويب أو الموزابوك على قنوات أخرى؟
- كيف يمكنني تشغيل الموزابوك في وضع النافذة؟
- ملف dll مفقود بعد تحديث الموزابوك
- I cannot use mozaBook even though I have a Mozaik TEACHER / Mozaik STUDENT licence.
- What licence code do I have? How do I know what digital content can I access with my licence code?
- I receive an error message about proxy settings when I launch mozaBook
- Why can mozaBook not connect to the mozaWeb server?
- How to send feedback from mozaBook when the server is not available?
- What is the difference between user licences and device-based licences?
- Licence validity
- Handwriting recognition in mozaBook
- My licence has expired. What content and functions can I still access?
- How should I install mozaBook as an administrator? Is silent installation available?
- How can I use the mozaBook app on an Android interactive board?
- How can I open GeoGebra content in mozaBook?
- How can I delete a local user in mozaBook?
- Can I modify and upgrade the type of my licence?
- Can mozaBook be installed on Linux computers?
- I receive a missing DLL message when launching mozaBook.
- How can I switch my mozaBook CLASSROOM licence to a Mozaik TEACHER licence?
You may be connecting to the Internet through a network that has a proxy server set up. In such cases, you may receive an error message when you start mozaBook, related to a proxy setting or to login. mozaBook receives the proxy settings automatically from Windows, but you may have to enter them manually.
To do this, locate the mozaBook icon on your desktop, right-click, then select Properties. In the window that opens, find 'Target', which usually contains the following text: C:\Program Files (x86)\Mozaik\mozaBook\mozaBook.exe
Add a space, then add one of the following 'switches':
-proxy_server (e. g. -proxy_server=127.0.0.1:8888, where the address of the Proxy server is: 127.0.0.1:8888).
-proxy_auth (e. g. -proxy_user=user123, where the network user ID of the user to be authorised is user123)
-proxy_password (e. g. -proxy_password=123456, Where the password of the proxy server is: 123456)
Please contact your local system administrator to obtain the necessary server data.