- لماذا لا أستطيع فتح المشاهد الثلاثية الأبعاد؟
- لا يمكنني فتح الأدوات على جهازي اللوحي أو هاتفي النقال.
- تغيير القرص الصلب الخاص بك أو جهاز الكمبيوتر الخاص بك. إعادة تثبيت الموزابوك، إدخال رمز ترخيص جديد
- متطلبات النظام
- هل يمكنني استخدام موزابوك على جهاز كمبيوتر أبل ماك أوس؟
- كيف يمكنني نقل ترخيص الموزابوك إلى جهاز كمبيوتر آخر؟
- كيف يمكنني إرسال ملاحظات و تقارير الأخطاء في موزابوك؟
- أدوبي فلاش بلاير
- كيف تشاهد مشاهد ثلاثية الأبعاد باستخدام نظارات الواقع الإفتراضي؟
- كيف يمكنني حذف حساب المستخدم الخاص بي؟
- كيف يمكنني السماح بملفات تعريف الارتباط في المتصفح الخاص بي؟
- ماذا أفعل إذا قمت بالفعل بتنشيط رمز ترخيص ولكنني أفضل استخدامه في حساب مستخدم آخر؟
- كيف يمكنني تشغيل الموزابوك في وضع النافذة؟
- ملف dll مفقود بعد تحديث الموزابوك
- I receive an error message when I try to activate my licence. What should I do?
- What licence code do I have? How do I know what digital content can I access with my licence code?
- لا يعمل المشغل ثلاثي الأبعاد في نظام التشغيل ويندوز 7
- استخدم متصفح الموزاويب
- How can I install the 3D player into a folder different from the default one?
- I have multiple user accounts and I would like to merge them
- I receive an error message about proxy settings when I launch mozaBook
- Why can mozaBook not connect to the mozaWeb server?
- How can I switch to a Teacher account?
- How to send feedback from mozaBook when the server is not available?
- I use a Chromebook. How can I open 3D scenes?
- How can I start a video conference on mozaWeb?
- How can I delete my video conference links?
- How should I install mozaBook as an administrator? Is silent installation available?
- What should I do if I receive the 'An error occurred while processing the page.' message?
- How can I use the mozaBook app on an Android interactive board?
- Can mozaBook be installed on Linux computers?
- How can I open 3D scenes on Android interactive boards and tablets?
- VR Compatibility Guide for Mozaik Educational Products
- How can I open GeoGebra content in mozaBook?
- How can I renew my licences?
- How can I delete a local user in mozaBook?
- How can I obtain School Admin rights, and what can I use them for?
A user may register to mozaWeb more than once and thus have multiple user accounts. To avoid confusion, we recommend that each user should have only one registered account.
If you have multiple accounts, you have the option to merge your user accounts. To do that, log in to your account you want to keep then click on your name (1) at the top of the page, then on 'My profile'. (2)
In the Basic information (3) section, find the mozaWeb username part and click on the 'Merge user account' option. (4)
In the form that opens, enter the details (username or email address, and password) of the account that you want to merge (that is, to terminate), then click on the Merge Accounts button.
If the information in the table is correct, click on the Merge accounts button to start the process.
All licences and uploads associated with the terminated user account will be transferred to the user account you decided to keep.