- لماذا لا أستطيع فتح المشاهد الثلاثية الأبعاد؟
- لا يمكنني فتح الأدوات على جهازي اللوحي أو هاتفي النقال.
- تغيير القرص الصلب الخاص بك أو جهاز الكمبيوتر الخاص بك. إعادة تثبيت الموزابوك، إدخال رمز ترخيص جديد
- متطلبات النظام
- هل يمكنني استخدام موزابوك على جهاز كمبيوتر أبل ماك أوس؟
- كيف يمكنني نقل ترخيص الموزابوك إلى جهاز كمبيوتر آخر؟
- كيف يمكنني إرسال ملاحظات و تقارير الأخطاء في موزابوك؟
- أدوبي فلاش بلاير
- كيف تشاهد مشاهد ثلاثية الأبعاد باستخدام نظارات الواقع الإفتراضي؟
- كيف يمكنني حذف حساب المستخدم الخاص بي؟
- كيف يمكنني السماح بملفات تعريف الارتباط في المتصفح الخاص بي؟
- ماذا أفعل إذا قمت بالفعل بتنشيط رمز ترخيص ولكنني أفضل استخدامه في حساب مستخدم آخر؟
- كيف يمكنني تشغيل الموزابوك في وضع النافذة؟
- ملف dll مفقود بعد تحديث الموزابوك
- I receive an error message when I try to activate my licence. What should I do?
- What licence code do I have? How do I know what digital content can I access with my licence code?
- لا يعمل المشغل ثلاثي الأبعاد في نظام التشغيل ويندوز 7
- استخدم متصفح الموزاويب
- How can I install the 3D player into a folder different from the default one?
- I have multiple user accounts and I would like to merge them
- I receive an error message about proxy settings when I launch mozaBook
- Why can mozaBook not connect to the mozaWeb server?
- How can I switch to a Teacher account?
- How to send feedback from mozaBook when the server is not available?
- I use a Chromebook. How can I open 3D scenes?
- How can I start a video conference on mozaWeb?
- How can I delete my video conference links?
- How should I install mozaBook as an administrator? Is silent installation available?
- What should I do if I receive the 'An error occurred while processing the page.' message?
- How can I use the mozaBook app on an Android interactive board?
- Can mozaBook be installed on Linux computers?
- How can I open 3D scenes on Android interactive boards and tablets?
- VR Compatibility Guide for Mozaik Educational Products
- How can I open GeoGebra content in mozaBook?
- How can I renew my licences?
- How can I delete a local user in mozaBook?
- How can I obtain School Admin rights, and what can I use them for?
On certain, mainly older, computers, the following error message may be displayed:
This action requires access to the mozaWeb server. The server is not accessible at the moment.
Most of the time, this error occurs on Windows 7 computers and is caused by not updating Windows regularly. Windows updates contain essential certificates that are required to access most websites and servers. If Windows is not updated regularly, these certificates will expire, and some sites and servers will not be accessible.
The issue can be resolved by updating Windows and installing the suitable Windows update, containing certificates, from one of the following links:
for Windows 7 – 32 bit:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=45588
for Windows 7 – 64 bit:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=45633
For other Windows versions, should the issue occur:
https://support.microsoft.com/en-us/topic/support-for-urgent-trusted-root-updates-for-windows-root-certificate-program-in-windows-a4ac4d6c-7c62-3b6e-dfd2-377982bf3ea5